Vacatures bij Impermo


Klantenadviseur (M/V/X), regio Wilrijk



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Dit jaar vieren wij ons 100-jarig bestaan! Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.


"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Ben jij een absoluut commercieel toptalent, is klantentevredenheid voor jouw het hoogste doel en ben je resultaatgericht? Haal je energie en motivatie uit successen? Heb je passie voor interieur en staat de zorg voor de klant steeds op de eerste plaats? Dan ben jij de man of vrouw die wij zoeken…

Contacteer ons en jouw toekomst start NU.


Wie ben jij? 


Je wordt als klantenadviseur verantwoordelijk voor: 

  • Het eerste contact van de klant met onze organisatie.
  • Het peilen naar de behoefte van onze klanten met veel luistervaardigheid en inlevingsvermogen.
  • Het begeleiden en adviseren van onze klanten om van hun huis een echte thuis te maken.
  • Het gevoel van passie, de vriendelijkheid en het enthousiasme waar elke klant zich welkom bij voelt.
  • Het interpreteren van de bouwplannen het opstellen van offertes en het maken van facturen.
  • De charismatische en stijlvolle vertegenwoordiger van onze onderneming.

"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur

Je bent als klantenadviseur: 
  • Voorzien van drie jaren commerciële ervaring binnen bij voorkeur een B2C omgeving.
  • Tweetalig Nederlands/Frans en kennis van de Engelse taal is een pluspunt.
  • Gepassioneerd door stijl en interieur met groot gevoel voor schoonheid en inrichting.
  • Geen 9 to 5 type en zaterdag is voor jou een “kans op verkoop” werkdag die je recupereert in de week.
  • De commerciële kracht die met zijn communicatievaardigheden klant- en resultaatgericht denkt en werkt.
  • Zelfstandig met een grote zin voor verantwoordelijkheid.
  • Flexibel (zowel naar uren als naar taken toe), analytisch sterk, stressbestendig en weerbaar.


Wat hebben we jou te bieden?

  • Je komt terecht in een gerenommeerd familiebedrijf waar respect, open communicatie en passie centraal staan.
  • Een contract van onbepaalde duur.
  • Een competitieve verloning aangevuld met extra legale voordelen.
  • Een stabiele, professionele organisatie in volle groei.
  • Carrièremogelijkheden binnen een snelgroeiend bedrijf waarvan jij een belangrijke schakel wordt.
  • Een aangename werkomgeving binnen een snelgroeiend bedrijf met uitstraling.

"Werken met collega's is fijn, werken met vrienden is leuker", Yannick Pintjens, klantenadviseur Wilrijk

Jou hebben we nodig!

Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be. 


Klantenadviseur (M/V/X), regio Wetteren



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Dit jaar vieren wij ons 100-jarig bestaan! Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.


"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Ben jij een absoluut commercieel toptalent, is klantentevredenheid voor jouw het hoogste doel en ben je resultaatgericht? Haal je energie en motivatie uit successen? Heb je passie voor interieur en staat de zorg voor de klant steeds op de eerste plaats? Dan ben jij de man of vrouw die wij zoeken…

Contacteer ons en jouw toekomst start NU.


Wie ben jij? 


Je wordt als klantenadviseur verantwoordelijk voor: 

  • Het eerste contact van de klant met onze organisatie.
  • Het peilen naar de behoefte van onze klanten met veel luistervaardigheid en inlevingsvermogen.
  • Het begeleiden en adviseren van onze klanten om van hun huis een echte thuis te maken.
  • Het gevoel van passie, de vriendelijkheid en het enthousiasme waar elke klant zich welkom bij voelt.
  • Het interpreteren van de bouwplannen het opstellen van offertes en het maken van facturen.
  • De charismatische en stijlvolle vertegenwoordiger van onze onderneming.

"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur

Je bent als klantenadviseur: 
  • Voorzien van drie jaren commerciële ervaring binnen bij voorkeur een B2C omgeving.
  • Tweetalig Nederlands/Frans en kennis van de Engelse taal is een pluspunt.
  • Gepassioneerd door stijl en interieur met groot gevoel voor schoonheid en inrichting.
  • Geen 9 to 5 type en zaterdag is voor jou een “kans op verkoop” werkdag die je recupereert in de week.
  • De commerciële kracht die met zijn communicatievaardigheden klant- en resultaatgericht denkt en werkt.
  • Zelfstandig met een grote zin voor verantwoordelijkheid.
  • Flexibel (zowel naar uren als naar taken toe), analytisch sterk, stressbestendig en weerbaar.


Wat hebben we jou te bieden?

  • Je komt terecht in een gerenommeerd familiebedrijf waar respect, open communicatie en passie centraal staan.
  • Een contract van onbepaalde duur.
  • Een competitieve verloning aangevuld met extra legale voordelen.
  • Een stabiele, professionele organisatie in volle groei.
  • Carrièremogelijkheden binnen een snelgroeiend bedrijf waarvan jij een belangrijke schakel wordt.
  • Een aangename werkomgeving binnen een snelgroeiend bedrijf met uitstraling.

"Ik haal er voldoending en zelfvertrouwen uit wanneer de klant uitdrukt dat hij tevreden is met het werk dat ik geleverd heb", Nicky De Lathauwer, klantenadviseur Wetteren

Jou hebben we nodig!

Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be. 


Klantenadviseur (M/V/X), regio Wevelgem/Kortrijk



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Dit jaar vieren wij ons 100-jarig bestaan! Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.


"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Ben jij een absoluut commercieel toptalent, is klantentevredenheid voor jouw het hoogste doel en ben je resultaatgericht? Haal je energie en motivatie uit successen? Heb je passie voor interieur en staat de zorg voor de klant steeds op de eerste plaats? Dan ben jij de man of vrouw die wij zoeken…

Contacteer ons en jouw toekomst start NU.


Wie ben jij? 


Je wordt als klantenadviseur verantwoordelijk voor: 

  • Het eerste contact van de klant met onze organisatie.
  • Het peilen naar de behoefte van onze klanten met veel luistervaardigheid en inlevingsvermogen.
  • Het begeleiden en adviseren van onze klanten om van hun huis een echte thuis te maken.
  • Het gevoel van passie, de vriendelijkheid en het enthousiasme waar elke klant zich welkom bij voelt.
  • Het interpreteren van de bouwplannen het opstellen van offertes en het maken van facturen.
  • De charismatische en stijlvolle vertegenwoordiger van onze onderneming.

"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur

Je bent als klantenadviseur: 
  • Voorzien van drie jaren commerciële ervaring binnen bij voorkeur een B2C omgeving.
  • Tweetalig Nederlands/Frans en kennis van de Engelse taal is een pluspunt.
  • Gepassioneerd door stijl en interieur met groot gevoel voor schoonheid en inrichting.
  • Geen 9 to 5 type en zaterdag is voor jou een “kans op verkoop” werkdag die je recupereert in de week.
  • De commerciële kracht die met zijn communicatievaardigheden klant- en resultaatgericht denkt en werkt.
  • Zelfstandig met een grote zin voor verantwoordelijkheid.
  • Flexibel (zowel naar uren als naar taken toe), analytisch sterk, stressbestendig en weerbaar.


Wat hebben we jou te bieden?

  • Je komt terecht in een gerenommeerd familiebedrijf waar respect, open communicatie en passie centraal staan.
  • Een contract van onbepaalde duur.
  • Een competitieve verloning aangevuld met extra legale voordelen.
  • Een stabiele, professionele organisatie in volle groei.
  • Carrièremogelijkheden binnen een snelgroeiend bedrijf waarvan jij een belangrijke schakel wordt.
  • Een aangename werkomgeving binnen een snelgroeiend bedrijf met uitstraling.

Jou hebben we nodig!

Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be. 


Medewerker verkoop (M/V/X), regio Waregem (Impermo Outlet)



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Dit jaar vieren wij ons 100-jarig bestaan! Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.


"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Ben jij een absoluut commercieel toptalent, is klantentevredenheid voor jouw het hoogste doel en ben je resultaatgericht? Haal je energie en motivatie uit successen? Heb je passie voor interieur en staat de zorg voor de klant steeds op de eerste plaats? Dan ben jij de man of vrouw die wij zoeken…

Contacteer ons en jouw toekomst start NU.


Wie ben jij? 


Je wordt als medewerker verkoop verantwoordelijk voor: 

  • Het eerste contact van de klant met onze organisatie.
  • Het peilen naar de behoefte van onze klanten met veel luistervaardigheid en inlevingsvermogen.
  • Het gevoel van passie, de vriendelijkheid en het enthousiasme waar elke klant zich welkom bij voelt.
  • Het interpreteren van de bouwplannen het opstellen van offertes en het maken van facturen.
  • De charismatische en klantvriendelijke vertegenwoordiger van onze onderneming.
  • Het onderhoud van de vestiging. 
  • Het laden en lossen van de vrachtwagens die de goederen komen leveren.

"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur

Je bent als medewerker verkoop: 
  • Voorzien van drie jaren commerciële ervaring binnen bij voorkeur een B2C-omgeving.
  • Communicatief met een zeer goede kennis van het Nederlands en een basiskennis van het Frans.
  • Gepassioneerd door stijl en interieur met groot gevoel voor schoonheid en inrichting.
  • Geen 9 to 5 type en zaterdag is voor jou een “kans op verkoop” werkdag die je recupereert in de week.
  • De commerciële kracht die met zijn communicatievaardigheden klant- en resultaatgericht denkt en werkt.
  • Zelfstandig met een grote zin voor verantwoordelijkheid.
  • Flexibel (zowel naar uren als naar taken toe), analytisch sterk, stressbestendig en weerbaar.


Wat hebben we jou te bieden?

  • Je komt terecht in een gerenommeerd familiebedrijf waar respect, open communicatie en passie centraal staan.
  • Een contract van onbepaalde duur.
  • Een competitieve verloning aangevuld met extra legale voordelen.
  • Een stabiele, professionele organisatie in volle groei.
  • Carrièremogelijkheden binnen een snelgroeiend bedrijf waarvan jij een belangrijke schakel wordt.
  • Een aangename werkomgeving binnen een snelgroeiend bedrijf met uitstraling.

Jou hebben we nodig!

Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be. 


Magazijnier, deeltijds, regio Wilrijk



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Dit jaar vieren wij ons 100-jarig bestaan! Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.


"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder
Wie ben jij? 

Om onze nieuwe magazijnier te worden, dien je:

  • Bestellingen klaar te zetten voor de klanten en hen te bedienen bij de afhaling.
  • Goederen te ontvangen en deze naar de voorziene locatie te brengen.
  • Zelfstandig en in teamverband te werken. 
  • Gemotiveerd, flexibel en klantgericht te zijn.
  • Doelgericht en nauwkeurig te zijn in je werk.
  • In het bezit te zijn van een heftruckattest (reachtruck is een pluspunt).
  • Bereid te zijn om op woensdag en zaterdag te werken van 8u00 tot 17u30.
  • Een zeer goede kennis Nederlands en een basiskennis Frans te hebben.

"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur


Wat hebben we jou te bieden?

Impermo biedt je een contract van onbepaalde duur aan met een competitieve verloning. Bovendien krijg je de kans om mee te werken aan de verdere uitbouw van de organisatie.  


Jou hebben we nodig!


Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be. 


Magazijnier, deeltijds, regio Sint-Pieters-Leeuw



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Dit jaar vieren wij ons 100-jarig bestaan! Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.

"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Wie ben jij? 

Om onze nieuwe magazijnier te worden, dien je:

  • Bestellingen klaar te zetten voor de klanten en hen te bedienen bij de afhaling.
  • Goederen te ontvangen en deze naar de voorziene locatie te brengen.
  • Zelfstandig en in teamverband te werken. 
  • Gemotiveerd, flexibel en klantgericht te zijn.
  • Doelgericht en nauwkeurig te zijn in je werk.
  • In het bezit te zijn van een heftruckattest (reachtruck is een pluspunt).
  • Bereid te zijn om op woensdag en zaterdag te werken van 8u00 tot 17u30.
  • Een zeer goede kennis Nederlands en Frans te hebben.

"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur


Wat hebben we jou te bieden?

Impermo biedt je een contract van onbepaalde duur aan met een competitieve verloning. Bovendien krijg je de kans om mee te werken aan de verdere uitbouw van de organisatie.  


Jou hebben we nodig!


Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be. 


Magazijnier/poetshulp (M/V/X), regio Wevelgem



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Dit jaar vieren wij ons 100-jarig bestaan! Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.

"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Wie ben jij? 

Je zal als ‘Magazijnier/poetshulp’ ingeschakeld worden voor een totaal van 38 uur per week waarbij de taken verdeeld worden op onderstaande manier. 

Je bent als magazijnier (20 uur) verantwoordelijk voor onderstaande en dit op woensdag en zaterdag van 7u - 17u met een halfuur middagpauze:

  • Het klaarzetten van de bestellingen voor de klanten en de bediening van de klanten bij afhaling.
  • De ontvangst van goederen en deze naar de voorziene locaties te brengen.


Je bent als poetshulp (18 uur) verantwoordelijk voor onderstaande en dit verdeeld over 3 dagen behalve woensdag en zaterdag:

  • Het onderhoud van de vestiging (toiletten, bureaus, refter, toonzaal, ...)
  • Het onderhoud van het magazijn.
Je bent:
  • Voorzien van minimum 2 jaren gelijkaardige ervaring.
  • Communicatief en klantvriendelijk met een goede kennis van het Nederlands en Frans.
  • Je werkt graag zelfstandig en in teamverband.
  • Je bent gemotiveerd, flexibel, klantvriendelijk en ZEER nauwkeurig.
  • Je bent in het bezit van een heftruckattest.

"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur


Wat hebben we jou te bieden?

Impermo biedt je een contract van onbepaalde duur aan met een competitieve verloning. Bovendien krijg je de kans om mee te werken aan de verdere uitbouw van de organisatie.  


Jou hebben we nodig!


Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be. 


Hulpboekhouder (M/V/X), deeltijds 22 uur, regio Sint-Truiden



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Dit jaar vieren wij ons 100-jarig bestaan! Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.

"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Wie ben jij? 

Je wordt als hulpboekhouder verantwoordelijk voor: 

  • Het boeken van inkomende facturen (scanning, boeking, goedkeuring). 
  • Het opvolgen van de leveranciersbalans.
  • Diverse administratieve taken (te bepalen in functie van ervaring en/of interesse). 

"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur


Je bent als hulpboekhouder: 

  • Zeer nauwkeurig en een echte administratieve krak. 
  • Niet afgeschrikt door uitvoerend administratief werk. 
  • Communicatief met een zeer goede kennis van het Nederlands.
  • Bereid om bij te leren. Een boekhoudkundige opleiding is geen must maar kan wel een pluspunt zijn.


Wat hebben we jou te bieden?

  • Je komt terecht in een gerenommeerd familiebedrijf waar respect, open communicatie en passie centraal staan.
  • Een contract van onbepaalde duur.
  • Een competitieve verloning aangevuld met extra legale voordelen.
  • Een stabiele, professionele organisatie in volle groei.
  • Carrièremogelijkheden binnen een snelgroeiend bedrijf waarvan jij een belangrijke schakel wordt.
  • Een aangename werkomgeving binnen een snelgroeiend bedrijf met uitstraling.

"Teamwork makes a dream work", Sigrid Baerts, vestigingsverantwoordelijke Sint-Truiden


Jou hebben we nodig!

Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be. 


Medewerker aankoop, regio Sint-Truiden



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Dit jaar vieren wij ons 100-jarig bestaan! Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.

"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Wie ben jij? 

Om onze dynamische aankoper te worden, dien je:  

  • Stockniveaus in de gaten te houden en bestellingen te plaatsen bij leveranciers waarbij je altijd rekening houdt met voorraadwaarde.
  • In contact treden met internationale transporteurs om onze leveringen JIT (Just in time) in ons magazijn te krijgen;
  • Kritisch te zijn en stevig in je schoenen staan. Op die manier kan je goede telefonische contacten opbouwen met leveranciers en resultaat te boeken “getting things done”.
  • Zeer zelfstandig te kunnen werken en verantwoordelijkheid durven nemen maar altijd de wil hebben om samen te werken met jouw collega’s.
  • Prijsbewust te zijn en altijd te denken in termen van Impermo en haar klanten.
  • Communicatief en commercieel te zijn;
  • Stressbestendig en probleemoplossend te zijn.
  • Klantgericht en dynamisch te zijn waarbij je laat zien dat je een echte doorzetter bent.
  • Te beschikken over een Master diploma TEW, Economie of Bedrijfswetenschappen of een Bachelor diploma Logistiek Management.
  • Te beschikken over een zeer goede kennis van het Nederlands, Engels en Frans. Duits is een pluspunt.
  • PC-vaardig te zijn met een goede kennis van MS Office en ervaring met een ERP systeem. SAP is een pluspunt.
  • Te beschikken over een eerste ervaring maar schoolverlaters zijn ook welkom.

"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur


Wat hebben we jou te bieden?

  • Je komt terecht in een gerenommeerd familiebedrijf waar respect, open communicatie en passie centraal staan.
  • We bieden jou een interessante job waarbij je elke dag geïnspireerd zal worden door onze getalenteerde medewerkers, belevingsboxen en top producten. 
  • Een opleidingstraject waarbij je ons bedrijf van A-Z leert kennen.
  • In ruil voor jouw talent, bieden wij carrièremogelijkheden binnen ons snelgroeiend bedrijf waar jij een belangrijke schakel wordt.
  • Verder bieden we een contract van onbepaalde duur en een marktconforme verloning. Hier bovenop ontvang je maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering.

"Teamwork makes a dream work", Sigrid Baerts, vestigingsverantwoordelijke Sint-Truiden


Jou hebben we nodig!

Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be. 


Medewerker aankoop, tijdelijke functie, regio Sint-Truiden



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Dit jaar vieren wij ons 100-jarig bestaan! Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.

"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Wie ben jij? 

Om onze medewerker aankoper te worden, dien je:  

  • Bestellingen te plaatsen bij leveranciers.
  • Het aanspraakpunt te zijn voor onze logistieke partner. Het is dan ook cruciaal dat je zeer communicatief bent.
  • Gegevens te analyseren, fouten en problemen te rapporteren waarbij je probleemoplossend werkt.
  • Zeer nauwkeurig masterdata over te maken naar onze logistieke partner.
  • Kritisch te zijn en stevig in je schoenen staan.
  • Communicatief en commercieel te zijn.
  • Klantgericht en dynamisch te zijn waarbij je laat zien dat je een echte doorzetter bent.
  • PC vaardig te zijn met een goede kennis van MS Office en ervaring met een ERP systeem. SAP is een pluspunt.
  • Te beschikken over een eerste ervaring, maar een schoolverlater is ook welkom.

"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur


Wat hebben we jou te bieden?

  • Je komt terecht in een gerenommeerd familiebedrijf waar respect, open communicatie en passie centraal staan.
  • We bieden jou een interessante job waarbij je elke dag geïnspireerd zal worden door onze getalenteerde medewerkers, belevingsboxen en top producten. 
  • Wij bieden jou een tijdelijke functie van 6 maanden aan waarbij je enorm veel kan bijleren en ervaring opdoen in een top bedrijf!
  • Verder bieden we een contract van onbepaalde duur en een marktconforme verloning. Hier bovenop ontvang je maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering.

"Teamwork makes a dream work", Sigrid Baerts, vestigingsverantwoordelijke Sint-Truiden


Jou hebben we nodig!

Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be. 


Jobstudent afhaalbalie, regio Wilrijk, Sint-Pieters-Leeuw en Wevelgem



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Dit jaar vieren wij ons 100-jarig bestaan! Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.

"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Wie ben jij? 

Om onze jobstudent aan de afhaalbalie te worden, dien je:

  • De bestelbon van de klant in ontvangst te nemen, de betaling te ontvangen en de pickbon te overhandigen zodat de klant zijn producten in het magazijn kan gaan ophalen.
  • Een eventuele retour op te maken.
  • Betrouwbaar en enthousiast te zijn.
  • Zeer behulpzaam te zijn en de klant op een uiterst vriendelijke manier verder te helpen.
  • Te beschikken over een zeer goede kennis van het Nederlands en je kunnen behelpen in het Frans.
  • Een goede kennis van MS Office en SAP te hebben.

"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur


Wat hebben we jou te bieden?

We bieden jou een leuke bijverdienste op zaterdag in een tof team!


Jou hebben we nodig!


Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be. 


Jobstudent magazijn, regio Wilrijk



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Dit jaar vieren wij ons 100-jarig bestaan! Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.

"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Wie ben jij? 

Om onze jobstudent in het magazijn te worden, dien je:

  • De klant te helpen met het inladen van zijn aangekochte producten.
  • Eventueel op drukke momenten de pakbon te scannen en de goederen in het magazijn te halen (voor de goed bereikbare locaties waar geen gebruik van een heftruck voor nodig is).
  • Betrouwbaar en enthousiast te zijn.
  • Zeer behulpzaam te zijn en de klant op een uiterst vriendelijke manier verder te helpen.
  • Te beschikken over een goede kennis van het Nederlands.

"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur


Wat hebben we jou te bieden?

We bieden jou een leuke bijverdienste op zaterdag in een tof team!


Jou hebben we nodig!


Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be.