Vacatures bij Impermo


Verantwoordelijke magazijn, regio Geel



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Dit jaar vieren wij ons 100-jarig bestaan! Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.

"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Wie ben jij? 

Je zal als verantwoordelijke magazijn ingeschakeld worden voor:

  • 20 uur te presteren verdeeld over woensdag en zaterdag.

  • het klaarzetten van bestellingen voor klanten op de voorziene plaats in ons magazijn;

  • de bediening van de klanten bij de afhaling;

  • de ontvangst van de goederen en deze op de juiste plaats in het magazijn zetten;

  • het meehelpen inladen van de goederen in het vervoersmiddel van de klant;

  • het overzicht van de voorraad te behouden en gepaste acties te (laten) ondernemen;

  • de netheid van het magazijn te garanderen op elk moment.

"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur

Je bent als verantwoordelijke magazijn:

  • Voorzien van minimum 2 jaar werkervaring maar heel gemotiveerde schoolverlaters en gepensioneerden die willen bijverdienen zijn ook zeker welkom.
  • Communicatief met een zeer goede kennis van het Nederlands.
  • Uiterst klantvriendelijk, gemotiveerd en nauwkeurig.
  • Een zeer verantwoordelijk en zelfstandig persoon.
  • In het bezit van een heftruckattest.



Wat hebben we jou te bieden?

Je komt terecht in een gerenommeerd familiebedrijf waar respect, open communicatie en passie centraal staan. We bieden jou een interessante job waarbij je elke dag geïnspireerd zal worden door onze getalenteerde medewerkers en top producten. In ruil voor jouw talent, bieden wij jou een toffe job binnen ons snelgroeiend bedrijf waar jij een belangrijke schakel wordt. Verder bieden we een contract van onbepaalde duur en een marktconforme verloning. Hier bovenop ontvang je een hospitalisatieverzekering. 


Jou hebben we nodig!


Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be. 


Verantwoordelijke logistiek, regio Sint-Truiden



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Dit jaar vieren wij ons 100-jarig bestaan! Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.

"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Wie ben jij? 

Je zal als verantwoordelijke logistiek ingeschakeld worden voor:

  • De contracten met onze logistieke partner (ter plaatse) opvolgen en gepaste maatregelen nemen indien nodig.
  • Verantwoordelijkheid nemen voor de 7 Impermo magazijnen verspreid over Vlaanderen en zorgen dat de materialen, werkomstandigheden en heftrucks allemaal in orde zijn.
  • De magazijniers opleiden, opvolgen, inplannen en begeleiden.
  • Projectmatig samenwerken met verschillende diensten en externe partners om deelprocessen zo optimaal en efficiënt mogelijk te laten verlopen. Bv transportkosten, minimaliseren breuk, …
  • Systeemopvolging IT.
  • Helikopterview behouden maar toch ook zeer hands on kunnen werken.
  • Rechtstreekse rapportage aan de CEO.

"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur

Je bent als verantwoordelijke logistiek:

  • Voorzien van minimum 2 jaar werkervaring.
  • Communicatief met een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans. 
  • Je staat sterk in je schoenen en kan verantwoordelijkheid nemen. 
  • Je neemt initiatief, bent flexibel en hebt een groot aanpassingsvermogen. 
  • Je kan prioriteiten stellen, delegeren en opvolgen. 
  • Je bent enorm gemotiveerd en hebt een passie voor logistiek. 



Wat hebben we jou te bieden?

Je komt terecht in een gerenommeerd familiebedrijf waar respect, open communicatie en passie centraal staan. We bieden jou een interessante job waarbij je elke dag geïnspireerd zal worden door onze getalenteerde medewerkers en top producten. In ruil voor jouw talent, bieden wij jou een toffe job binnen ons snelgroeiend bedrijf waar jij een belangrijke schakel wordt. Verder bieden we een contract van onbepaalde duur en een marktconforme verloning. Hier bovenop ontvang je een hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, tankkaart en wagen.  


Jou hebben we nodig!


Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be. 


Verantwoordelijke magazijn en onderhoud, regio Geel



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Dit jaar vieren wij ons 100-jarig bestaan! Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.

"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Wie ben jij? 

Je zal als verantwoordelijke magazijn ingeschakeld worden voor:

  • 20 uur te presteren verdeeld over woensdag en zaterdag.

  • het klaarzetten van bestellingen voor klanten op de voorziene plaats in ons magazijn;

  • de bediening van de klanten bij de afhaling;

  • de ontvangst van de goederen en deze op de juiste plaats in het magazijn zetten;

  • het meehelpen inladen van de goederen in het vervoersmiddel van de klant;

  • het overzicht van de voorraad te behouden en gepaste acties te (laten) ondernemen;

  • de netheid van het magazijn te garanderen op elk moment.

Je zal als poetshulp ingeschakeld worden voor:

  • 20 uur te presteren verdeeld over maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag (waarbij je één van deze dagen als vrije dag mag kiezen);
  • het onderhoud van de toonzaal, bureaus en keuken;
  • het onderhoud van het magazijn met borstel- en poetsmachine.

"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur

Je bent:

  • Voorzien van minimum 2 jaar werkervaring maar heel gemotiveerde schoolverlaters en gepensioneerden die willen bijverdienen zijn ook zeker welkom.
  • Communicatief met een zeer goede kennis van het Nederlands.
  • Uiterst klantvriendelijk, gemotiveerd en nauwkeurig.
  • Een zeer verantwoordelijk en zelfstandig persoon.
  • In het bezit van een heftruckattest.



Wat hebben we jou te bieden?

Je komt terecht in een gerenommeerd familiebedrijf waar respect, open communicatie en passie centraal staan. We bieden jou een interessante job waarbij je elke dag geïnspireerd zal worden door onze getalenteerde medewerkers en top producten. In ruil voor jouw talent, bieden wij jou een toffe job binnen ons snelgroeiend bedrijf waar jij een belangrijke schakel wordt. Verder bieden we een contract van onbepaalde duur en een marktconforme verloning. Hier bovenop ontvang je een hospitalisatieverzekering. 


Jou hebben we nodig!


Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be. 


Ervaren poetshulp, 32u/week, regio Sint-Truiden



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Dit jaar vieren wij ons 100-jarig bestaan! Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.

"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Wie ben jij? 

  • Je zal als poetshulp instaan voor het onderhoud van de toonzaal en de lotenruimte.
  • Je bent een gedreven, communicatieve en klantvriendelijke poetshulp met ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Je kan plannen, organiseren en zelf prioriteiten stellen.
  • Indien je al met een poetsmachine gewerkt hebt, is dit een pluspunt.
  • Je beschikt over een goede fysieke conditie gezien de locatie veel trappen heeft.
  • De verdeling van de 32 uren kan nog besproken worden, maar zaterdag is echt een must.
"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur


Wat hebben we jou te bieden?

Je komt terecht in een gerenommeerd familiebedrijf waar respect, open communicatie en passie centraal staan. We bieden jou een interessante job waarbij je elke dag geïnspireerd zal worden door onze getalenteerde medewerkers, belevingsboxen en top producten. Verder bieden we een vast contract met een marktconforme verloning en een hospitalisatieverzekering.


Jou hebben we nodig!


Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be. 


Ervaren poetshulp, 20u/week, regio Sint-Truiden



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Dit jaar vieren wij ons 100-jarig bestaan! Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.

"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Wie ben jij? 

  • Je zal als poetshulp instaan voor het onderhoud van de kantoorruimte, afhaalbalie en keuken.
  • Je bent een gedreven, communicatieve en klantvriendelijke poetshulp met ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Je kan plannen, organiseren en zelf prioriteiten stellen.
  • Indien je al met een poetsmachine gewerkt hebt, is dit een pluspunt.
  • Je beschikt over een goede fysieke conditie gezien de locatie veel trappen heeft.
  • De verdeling van de 20 uren kan nog besproken worden. Werken op zaterdag heeft onze voorkeur, maar is geen must.

"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur


Wat hebben we jou te bieden?

Je komt terecht in een gerenommeerd familiebedrijf waar respect, open communicatie en passie centraal staan. We bieden jou een interessante job waarbij je elke dag geïnspireerd zal worden door onze getalenteerde medewerkers, belevingsboxen en top producten. Verder bieden we een vast contract met een marktconforme verloning en een hospitalisatieverzekering.


Jou hebben we nodig!


Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be.